آموزش کسب در آمد به صورت دلاری و ارزی آموزش هک و امنیت به ساده ترین روش ها آموزش تنها راه در آمد در ایران آموزش کلی و پایه بیت کویین آموزش شبکه های کامپیوتری

محل لوگو

نظرسنجی سایت

پکیج های گران بیشتری برای خرید ارزان قیمت قرار بدیم؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 177092

Bitcoin


Bitcoin

در این وبینار آموزشی به معرفی و بررسی انواع روش های کسب درآمد از حوزه ارزهای دیجیتال و بیت کوین پرداخته می شود که جز روش های اصلی درآمدی در سال 2020 هستند و مزایا و معایب هر کدام از روش ها بررسی و توضیح داده می شود.

آدرس لینک محصول در سایت

مشاهده محصول:

 مشاهده محصول

توضیحات

در حوزه ارزهای دیجیتال و بیت کوین، روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد اما در واقع فقط 2 + 8 روش درآمدی واقعی هستند و ارزش وقت گذاشتن دارند که البته 8 روش اول اصلی و 2 روش بعدی فرعی هستند. بقیه روش هایی که تحت عنوان فاست ها یا درآمد قطره ای یا درآمد به ازای کلیک و… هستند، همگی روش هایی هستند که جز اتلاف وقت و انرژی، سود و درآمدی ندارند. در این وبینار آموزشی دو ساعته به بررسی روش های اصلی و مطمئن در حوزه ارز دیجیتال پرداخته می شود و مزایا و معایب و مخاطرات هر یک از آنها شرح داده می شود. مطمئنا مانند هر حوزه دیگری هر یک از این روش ها به درد گروهی خاص از افراد می خورد که توانایی و مهارت لازم برای کار در آن بخش را دارند و این گونه نیست که تمام روش ها را یک نفر بتواند اجرایی کند.

با شرکت در این وبینار دو ساعته و آشنایی با انواع روش های کسب درآمد از حوزه ارز دیجیتال به این آگاهی می رسید که کدام یک از روش های درآمدی مناسب برای شماست که در آن زمینه به خصوص فعالیت داشته باشید و وقت و انرژی خود را برای کارهای متفرقه در سال 2020 هدر ندهید.

 توجه: تیم ما هیچگونه مسؤلیتی در برابر استفاده ی ناصحیح شما از این پست ندارد.

آیدی پشتیبانی در تلگرام: windowsCMD@

قیمت در سایت:

99000تومان

قیمت فوق العاده در سایت ما:

39000تومان

پورسانت بازاریابی25%

از پرسیدن سوال های بی مورد پرهیز کنید...


مبلغ واقعی 264,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 105,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 906

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی خدمات و محصولات و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما